Monday, December 13, 2004

Intrarea mea in blogosfera...

Iata ca a venit si timpul meu.

5 Comments:

Blogger Mariana Hudrea said...

Octavian,

Ma bucur ca am putut intra in blogul creat de tine.

Poza ti-am recunoscut-o din multele mesaje pe care le-am primit pe lista de discutii. Adica acelasi mesaj de nenumarate ori. A fost distractiv.

December 14, 2004 at 4:14 AM  
Blogger Mariana Hudrea said...

Am descoperit ca avem o pasiune comuna: rock-ul.

December 14, 2004 at 4:15 AM  
Blogger ales121212 said...

Hej Octavian,
Sa strangem randurile si sa incercam subiecte si teme incitante care ar suplini preocuparile celorlalti.
Sunt placut surprins de prezenta ta pe lista, prezenta care imi aminteste de o placuta experienta traita in Suedia unde am fost la un curs de formare continua pe tema Web, in oct.2003 la Norrkoping.
Vom mai discuta de acestea, pentru inceput bun venit in randurle noastre si mult succes !

December 15, 2004 at 2:17 PM  
Blogger ales121212 said...

La multi ani ! Octavian si trupa...,
Asa cum ti-am promis, am revenit si nu oricum, ci cu o surpriza.... Ghici ce cunostinta comuna avem ?
Acum doua zile ne-am intalnit aici, am discutat, ne-am amintit de Suedia si poimaine vom face incalzirea la un Sf. Ion (tatal) pentru ca a doua zi sa mergem la Sf. Ion cumnatul lui (eu sunt la clape (acordeon, nu calculator)) ???? Ghici de cine-i vorba ???????

P.S. Sa nu crezi ca traiesc din...clape de acordeon :-))
A propos, mi-a spus nevasta-mea ca daca ma ocupam cu asta traiam de doua ori mai bine (asta dupa ce a vazut ca de la Liceul de Informatica Iasi unde am predat 4 ani, am fost singurul dintre profesori care am avut privilegiul sa insoteasca si a doua oara grupul de elevi ce mergeau in Franta in '93, nu pentru ca eram eu tare in informatica ci pentru ca eram tare...la clape :-)))) si trebuia neaparat la seara de adio ca de altfel si pe drum.

January 3, 2005 at 2:16 PM  
Blogger Claudia Moser said...

Octaviane, astept sa ma cauti pentru un Joint Action OK?

January 24, 2005 at 5:24 AM  

Post a Comment

<< Home